Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ): 2,0,2

Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισαγάγει τους καταρτιζόμενους στις βασικές αρχές της κοινωνικής

ψυχολογίας, προκειμένου να καταστούν ικανοί να ερμηνεύουν, με όρους της ψυχολογίας, τη συμπεριφορά ατόμων

και ομάδων και να αναπτύσσουν κατάλληλη συμπεριφορά, απέναντί τους, κατά την άσκηση του επαγγέλματός

τους.

Περιεχόμενο του Μαθήματος:

1) Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

 Ψυχιατρική Προσέγγιση

 Συμπεριφοριστικές Θεωρίες

 Γνωστική Κατεύθυνση

 Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες

2) Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ

 Ηθικότητα και Γνωστική Ανάπτυξη

 Παραλλαγές στην Ηθική Ανάπτυξη

 Ηθικότητα ως Μάθηση: Οικογενειακές και Κοινωνικές Επιδράσεις

3) Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

 Επιθετικότητα, ως Ένστικτο – Στοιχεία Εθολογίας

 Επιθετικότητα, ως Μάθηση

 «Ματαίωση», Γενεσιουργός Αιτία Επιθετικότητας

 Βιολογικές Θεωρίες Επιθετικότητας

 Μορφές Επιθετικής Συμπεριφοράς

 Μίμηση και Τηλεοπτική Βία. Οι Επιδράσεις στον Χαρακτήρα

4) Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ

 Εισαγγελέας

 Ανακριτής

 Συνήγορος Υπεράσπισης και Πολιτικής Αγωγής

 Δικαστής

 Ένορκος

 Κατηγορούμενος

 Μάρτυρας

5) Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

6) Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ): 4,0,4

Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισαγάγει τους καταρτιζόμενους στην έννοια και τις αρχές των

στοιχείων ποινικού δικαίου, προκειμένου να καταστούν ικανοί να αξιοποιήσουν τις αρχές του γενικού και του

ειδικού μέρους του Π.Δ. και επιλεγμένων ειδικών νόμων.

Περιεχόμενο του Μαθήματος:

1) ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

 Ορισμός Ποινικού Δικαίου

 Η θέση του ποινικού δ. στο σύστημα των κανόνων δικαίου.

 Η διπλή λειτουργία του π.δ. (προστασία των εννόμων αγαθών και η προστασία του ατόμου)

 Οι σκοποί της ποινής

 Ποινές και μέτρα ασφαλείας

 Η αρχή «κανένα έγκλημα καμιά ποινή χωρίς νόμο»

 Το έγκλημα (ορισμός, στοιχεία, διακρίσεις)

 Το έγκλημα ως άδικη πράξη : έννοια αδίκου, άμυνα, κατάσταση ανάγκης που αίρει το άδικο, προσταγή,

συναίνεση.

 Το έγκλημα ως καταλογιστή πράξη: τα στοιχεία του καταλογισμού, ικανότητα για καταλογισμό,

υπαιτιότητα, συνείδηση αδίκου, δυνατότητα για συμμόρφωση, κατάσταση ανάγκης που αίρει καταλογισμό,

υπέρβαση ορίων άμυνας.

 H απόπειρα

 Η συμμετοχή στο έγκλημα: Αυτουργία, συναυτουργία, ηθική αυτουργία, συνέργεια

 Η συρροή εγκλημάτων

2) ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

3) ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ

4) ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ

• Το ποινικό φαινόμενο και το ποινικό δίκαιο.

• Η θέση του ποινικού δ. στο σύστημα των κανόνων δικαίου.

• Οι πηγές του π.δ.

• Οι ποινικές και οι εγκληματολογικές επιστήμες.

• Η διπλή λειτουργία το π.δ. (προστασία των εννόμων αγαθών και η προστασία του ατόμου από την

κρατική αυθαιρεσία).

• Η αρχή της νομιμότητας.

• Το δικαίωμα του κράτους να τιμωρεί.

5) ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ Π.Δ.

• Έγκλημα και ποινή.

 Τυπική και ουσιαστική έννοια του εγκλήματος.

 Ο δογματικός ορισμός του εγκλήματος .

 Οι ποινικές κυρώσεις.

 Ποινές και μέτρα ασφαλείας.

 Το σύστημα των ποινικών κυρώσεων της ελληνικής έννομης τάξης.

• Τα γενικά στοιχεία του εγκλήματος.

• Πράξη και παράλειψη

• Άδικο

• Καταλογισμός

• Πλήρης και ελαττωμένη ικανότητα για καταλογισμό και υπαιτιότητα.

• Ειδικές μορφές εμφάνισης και μέτρηση εγκλημάτων.

• Απόπειρα

• Συμμετοχή

• Συρροή


Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ): 4,0,4

Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισάγει τους καταρτιζόμενους στις προχωρημένες έννοιες των

στοιχείων εργατικού δικαίου, προκειμένου να καταστούν ικανοί να αξιοποιήσουν τις γνώσεις αυτές σε προσωπικά

τους περιστατικά ως εργαζόμενοι.

Περιεχόμενο του Μαθήματος:

• ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

• ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟ

• ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

• ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

• ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

• ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΩΤΟΥ

• ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ

• Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ

• ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ

• ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΜΙΣΘΟΥ

• ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ

• ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

• ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

• ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

• ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

• ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

• ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ – ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

• ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 

Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ): 4,0,4

Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισαγάγει τους καταρτιζόμενους στις βασικές έννοιες ανακριτικής

διαδικασίας και του τρόπου λειτουργίας των αστυνομικών και των ανακριτικών αρχών στην εξιχνίαση ενός

εγκλήματος, προκειμένου να καταστούν ικανοί να αξιοποιήσουν τις γνώσεις αυτές σε προσωπικά τους περιστατικά

ως εργαζόμενοι. Θα εστιάσουν στην ανακριτική που έχει ως αντικείμενο την έρευνα, την συλλογή, τον έλεγχο και

την ερμηνεία του αποδεικτικού υλικού σχετικά με την διάπραξη τους εγκλήματος, και την αποκάλυψη της

ταυτότητας του δράστη, με στόχο την καταπολέμηση του εγκλήματος.

Περιεχόμενο του Μαθήματος:

1) Η ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ

• Προσδιορισμός

• Ιστορική Εξέλιξη

2) Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ

 ΔΙΕΘΝΗ ΧΩΡΟ

• Οργάνωση

• Εγκληματολογικά Εργαστήρια

• Σήμανση Κακοποιών

• Διεθνής Αστυνομική Συνεργασία: INTERPOL – EUROPOL

3) Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΡΙΣΗΣ

• Είδη - Χαρακτηριστικά

• Ο Δικαστικός και ο Αστυνομικός Ανακριτής

4) Η ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

• Με τη Δακτυλοσκοπική Μέθοδο

• Με τον Τρόπο Ενέργειας του Δράστη

5) Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

• Διενέργεια Έρευνας

• Συλλογή και Εκτίμηση Αποτυπωμάτων – Αίματος - Σπέρματος – Φωνής – Εγγράφων –

 Προϊόντων Σύγχρονης Τεχνολογίας

6) ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΑΠΡΑΞΗΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

• Όπλων – Διαφόρων Οργάνων

7) ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

• Μέθοδοι έρευνας

• Tο τεκμήριο της αθωότητας

• Η δακτυλοσκοπική ως ανακριτική μέθοδος

8) ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ .

• Προστασία ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά τη διάρκεια της ανάκρισης του κατηγορουμένου στον

ευρωπαϊκό χώρο και στο ελληνικό ποινικό δικονομικό σύστημα.

• Διεθνής Αστυνομική Συνεργασία: INTERPOL – EUROPOL

• Εγκληματολογικά Εργαστήρια

9) ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ - ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ – ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ

10) ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ): 1,2,3

Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισαγάγει τους καταρτιζόμενους στις βασικές έννοιες της αυτοάμυνας

και της αυτοπροστασίας προκειμένου να καταστούν ικανοί να αντιμετωπίζουν, αποτελεσματικά, επιθέσεις

επικίνδυνων, (ένοπλων ή μη), κακοποιών, οι οποίοι στρέφονται κατά των ιδίων ή τρίτων προσώπων και να

αντιμετωπίζουν, αποτελεσματικά, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, επικίνδυνες καταστάσεις, ώστε να μην

τίθεται σε κίνδυνο η ζωή ή η σωματική ακεραιότητα των ιδίων ή τρίτων προσώπων. 

Περιεχόμενο του Μαθήματος:

1) ΕΙΣΑΓΩΓΗ

2) ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

3) ΧΡΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ

• Μέσα Άσκησης Ελέγχου

• Κλιμάκωση των Μέσων Άσκησης Ελέγχου

• Παράγοντες που επηρεάζουν τη Χρήση Δύναμης και την Επιλογή των Μέσων Άσκησης

 Ελέγχου, (θεωρητική ανάπτυξη τους κλιμάκωσης τους δύναμης και των μέσων ελέγχου).

4) ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

• Συναισθηματικοί Δείκτες Κινδύνου στον Ύποπτο

• Προ-επιθετικές Στάσεις του Υπόπτου

5) ΤΥΠΟΙ ΥΠΟΠΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

• Συνεργάσιμοι – Αναποφάσιστοι – Μη Συνεργάσιμοι

• Μεθυσμένοι – Ναρκομανείς – Ψυχοπαθείς

6) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΣΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ

• Παρουσία (Ανοικτή Στάση – Στάση Ετοιμότητας – Στάση Άμυνας. Τεχνική Ορθής Γωνίας)

• Διάλογος (Διερεύνηση – Πειθώ – Συμβουλή – Προειδοποίηση)

• Έλεγχος με Άδεια Χέρια (Τακτική Τοποθέτηση του Στελέχους απέναντι στον Ύποπτο – Λαβές

 Συνοδείας – Αμυντικά Αντίμετρα – Σημεία Πίεσης – Κεφαλοκλείδωμα)

7) ΑΜΥΝΑ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ (Πρακτική εξάσκηση ανά ζεύγη καταρτιζομένων)

• Αποκρούσεις με τα χέρια και αποφυγές χτυπημάτων

• Ανατροπές Αντιπάλου

8) ΧΡΗΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΡΑΒΔΟΥ (Πρακτική εξάσκηση – ατομική δοκιμασία)

• Είδη αστυνομικής ράβδου και ο σκοπός τους

• Στάσεις του σώματος και θέσεις κρατήματος της αστυνομικής

 ράβδου κατά τη χρήση της

• Σημεία του ανθρώπινου σώματος που πρέπει να χτυπάς με την ράβδο

Τεχνικές χτυπημάτων, μετακίνησης, ανατροπής και σύλληψης

 του υπόπτου με την αστυνομική ράβδο (σενάρια χρήσης της)

9) ΧΡΗΣΗ ΧΕΙΡΟΠΕΔΩΝ

• Βασικές αρχές ασφαλούς χειροπέδησης

• Τεχνικές χειροπέδησης (δέσιμο σε όρθια θέση, στα γόνατα και μπρούμυτα, στο έδαφος,

 ενός ή περισσοτέρων υπόπτων

• Αφαίρεση χειροπέδων από κρατούμενο (σενάρια σχετικά με τη σύλληψη υπόπτων, κατά την

 οποία θα τηρούνται οι βασικές αρχές ασφαλούς χειροπέδησης και θα εφαρμόζονται οι

 ανάλογες τεχνικές δεσίματος)

10) ΥΠΟΠΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

• Αντιμετώπιση αντιπαραθέσεων

• Παράγοντες που επηρεάζουν το αποτέλεσμα μιας ένοπλης σύγκρουσης

• Πότε πυροβολούν οι ύποπτοι

• Αντιδράσεις του στελέχους ασφαλείας στον κίνδυνο

11) ΤΟ STRESS ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

• Τι είναι stress

• Πνευματικές αντιδράσεις στο stress

• Μειωμένη ικανότητα λήψης αποστάσεων – λανθασμένη λογική

• Παραποίηση αντιλήψεων

• Προσοχή συγκεκριμένη σ΄ένα σημείο

• Οι ψυχολογικές συνέπειες ενός θανάσιμου τραυματισμού

• Συμπτώματα

• Εφιάλτες και διαταραχή ύπνου

• Κοινωνική απομόνωση

• Μείωση αποδοτικότητας

12) ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ

• Φάσμα ετοιμότητας

• Διανοητική προετοιμασία για μια σωστή αντιμετώπιση

Διανοητικές διαδικασίες υπόπτου – στελέχους ασφάλειας

• Βασικές αρχές τακτικής αντιμετώπισης

• Εκτίμηση τακτικών μάχης (ανάλυση πραγματικών περιστατικών, προβολή ταινιών με

 ανάλογο περιεχόμενο)

13) ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ – ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΠΟΠΤΩΝ

• Γενικά

• Πιθανές αντιδράσεις ενός ένοπλου υπόπτου στην προφορική Πρόσκληση

• Έλεγχος ατόμων που οπλοφορούν νόμιμα

• Πιθανές συνέπειες κάποιων ενεργειών του στελέχους ασφάλειας

• Πρακτικές ασκήσεις ελέγχου ύποπτων ατόμων

14) ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΟΠΛΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

15) ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ

• Κίνηση μέσα στη φονική περιοχή

• Αποχώρηση από τον τόπο του επεισοδίου

• Περισυλλογή των πυροβόλων όπλων από τη φονική ζώνη

• Τελική προσέγγιση

• Παραμένοντας σε πλήρη ετοιμότητα

• Απρόβλεπτες αντιδράσεις μετά τον τραυματισμό

16) ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ

17) ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

18) ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

19) ΕΡΕΥΝΑ ΚΤΙΡΙΩΝ – ΟΧΥΡΩΣΕΙΣ ΥΠΟΠΤΩΝ – ΟΜΗΡΙΕΣ – ΛΗΣΤΕΙΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Δίδεται ιδιαίτερη σημασία στη συμμετοχή κάθε καταρτιζόμενου και στη δοκιμασία του στις

πρακτικές εφαρμογές κατά την εξέλιξη του σεναρίου και στην αξιολόγηση – βαθμολόγησή του, με κριτήριο τον

τρόπο αντιμετώπισης – αντίδρασης στα εικονικά περιστατικά – ασκήσεις

Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ): 0,3,3

Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων σχετικά με την

εκτέλεση των καθηκόντων κατά την άσκηση του επαγγέλματος. Η προτεινόμενη εκπαιδευτική τεχνική για την

αποτελεσματική κατάρτιση των σπουδαστών είναι οι ασκήσεις προσομοίωσης σε εικονικές – πραγματικές

συνθήκες εκτέλεσης της ειδικότητας .

Περιεχόμενο του Μαθήματος

 Θέματα για την εκπαιδευτική εφαρμογή εκτέλεσης καθηκόντων

 Θέματα για την ψυχολογία του στέλεχος υπηρεσιών ασφαλείας για την αντιμετώπιση του πλήθους – όχλου.

 Θέματα για την γνώση του κανονιστικού κοινωνικού πλαισίου και του κοινωνικού – κρατικού έλεγχου.

 Μέθοδοι έρευνας - εγκληματολογικά εργαστήρια

 Οργάνωση εταιριών παροχής υπηρεσιών ασφαλείας προσώπων και υποδομών

 Επαγγελματικά δικαιώματα του στέλεχος υπηρεσιών ασφαλείας

 Πρακτικές ασκήσεις ελέγχου ύποπτων ατόμων

 Πρακτικά θέματα αυτοάμυνας και της αυτοπροστασίας προκειμένου οι καταρτιζόμενοι να καταστούν

ικανοί να αντιμετωπίζουν, αποτελεσματικά επιθέσεις επικίνδυνων κακοποιών.

• Επισκέψεις σε χώρους ενδιαφέροντος της ειδικότητας, ενδεικτικά αναφέρουμε: (αεροδρόμια,

λιμάνια, σιδηροδρομικοί σταθμοί, metro, νοσοκομεία, ξενοδοχεία, καζίνα, καταστήματα –

πολυκαταστήματα, γήπεδα, αθλητικοί χώροι, μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, χώροι οργάνωσης

εκδηλώσεων, εκθέσεων, συναυλιών, συνεδρίων, πολυχώροι, υπαίθριοι χώροι, υπουργία,

φορείς κεντρικής και περιφερειακής διοίκησης, δημόσια και ιδιωτικά κτήρια ,τομείς της

ελληνικής αστυνομίας και του στρατού, εταιρίες παροχής υπηρεσιών ασφαλείας, κ.τ.λ.).

• Οργάνωση και συμμετοχή σε συνέδρια – προγράμματα σχετικά με θέματα της ειδικότητας.

Ανάθεση εργασίας εξαμήνου με στόχο την εκπαιδευτική εφαρμογή εκτέλεσης καθηκόντων της

ειδικότητας με σκοπό την έμπρακτη χρήση και τον εμπλουτισμό των γνώσεων των σπουδαστών.